TÜM WEB'DE ARA

16 Aralık 2007 Pazar

ÖZEL GÜVENLİK BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER

MÜRACAAT İÇİN GEREKLİ EVRAKLAR

1- Bir (1) Adet müracaat formu (Kendi el yazısı ile doldurulacak)

2- İki (2) adet arşiv araştırma formu (Resimli olacak.Daktilo veya bilgisayar ortamında doldurulacaktır. Hepsi asıl olacak)

3- Bir (1) adet Diploma fotokopisi (Noter tasdikli)

4- 2 (iki) adet adli sicil ve arşiv kaydı (İkisi de asıl olacak)

5- Dört (4) adet vesikalık fotoğraf(Fotokopi olmayacak,Resimlerin arkasına ad soyad yazılacak, son 6 ay içinde çekilmiş ve kıravatlı olacak)

6- Sağlık kurulu raporu Silahlılar için Devlet Hastanesinden karar kısmında “Silahlı Özel Güvenlik Görevlisi olur ibaresi olacak. Silahsızlar için Özel veya Devlet Hastanesinden karar kısmında “Özel Güvenlik Görevlisi olur ibaresi olacak. Raporda (Psikiyatrı-Psikopati, Nöroloji, Göz, KBB, Ortopedi) bölümleri bulunacak. ( 1 adet fotokopisi)

7- Bir (1) adet vukuatlı nüfus kayıt örneği (Nüfus İdaresinden Anne, Baba, Kardeş, Eş ve Çocuk Bilgileri olacak)

8- Bir (1) adet ikametgah ilmühaberi (Muhtarlıktan)

9- Temel eğitim sertifikası VE.fotokopisi

10- Silahlılar için (21) yaşını,Silahsızlar için(18) Yaşını doldurmuş olmak.

11- İki (2) adet Nüfus cüzdan fotokopisi

12- Kan Grubu Kartı (Ehliyet Fotokopiside olur)

AÇIKLAMALAR

1- Şahsi Başvurularda Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması formunu Muhtar onaylayacak.

ŞAHSİ BAŞVURULAR İÇİN DİLEKÇE ÖRNEĞİ

………….. İL EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜNE

(Özel Güvenlik Şube Müdürlüğüne)

(Silahlı/silahsız) özel güvenlik görevlisi olabilmem için hakkımda gerekli

işlemlerin yapılarak tarafıma özel güvenlik görevlisi kimlik kartı düzenlenmesi hususunu;

Arz ederim. …/…/.200..

A D R E S : Adı Soyadı

Tel (ev-iş) : İmzası

16 yorum:

http://guvenlikcem.blogcu.com/ dedi ki...

Büyük resmi göster





Veriliş Tarihi 24-May-10
Şehir Türkiye Ankara


Değerli özel güvenlik firmaları kendini yetiştirmiş zeki çevik ve iyi derecede tecrübeli bir güvenliğim olsun diyorsanız doğru personelin kısada olsa sayfasını okuyorsunuz şuan deneyimlerim.güvenlik işime ilk önce badi gardlıkla başladım.

manavgatta da turuva da 3 ay kadar badigard şefliği yaptım.

sonrasında götürdüğüm 8 arkadaşımın maaşı ve sigortası düzenli yatmadığı için işi bıraktım ve ankaraya döndüm.

burada bir istanbul firmasına başladım KOZMİKgüvenlik firma adı.sincan belediyesinde 1 yıl çalıştık.

sonra oradan kimlik kartım olmadı için mecburi ayrılmak zorunda kaldım.

kimliği aldıktan sonra SECURİTAS güvenlik firmasında çalışmaya başladım.ilk olarak bakanımız ve gazatecilerimizin olduğu park rönasans sitesi villasında 2 yıl görev yaptım sonra proje bitti odtü ünüversitesinde devam ettim burada da amirlik yaptım.

sonrasında çankaya belediyesine girdim.AGE güvenlik firmasına 2 yılda burada çalıştım.bu firma bana şunu öğretti çok az sağlam firma var benim için önemli olan maaşı gününde yatıran firma önemli zaten güvenlik personeli işini yapıyor emeğin karşılığını almadı zaman verim alınması imkansız.

REKOR GÜVENLİKTE bazı projelerde şef olarak görev aldım en son bodrumda fink bar adında bir barda çalıştık rekor güvenlik ile anlaşmazlık gereği ihale fes olduğu için döndük geri şu an boştayım işsizim ilgili firmaların telefon numarasından ulaşabilirler. 0544 428 20 32 cem kasım

yozgatlı dedi ki...

lise diploması mı gerek ilk okul diploması da olabilir mi..?

Adsız dedi ki...

bende lise 3 ten terk im tasdikname war onunla kayıt mümkün müdür?? yardım lütfen

ozel güvenlik dedi ki...

Arkadaşlar Slahsız Özel güvenlik eğitimi için 8 yıllık ilköğretim mezunu olmanız gereklidir.Silahlı özel güvenlik sertifikası alabilmeniz için Lise mezunu olmanız şartı aranır.

Adsız dedi ki...

güvenlik olmak için önce kursunamı gitmek lazım

mehmet dedi ki...

ilk okul diplamasıylada alınıyor sertifika kardeşim aldı güvenlik sertifikası veren şirketlere gidip başvuru yapmak lazım sonra kurs başlıyo gitmek meçburi degil ama sınavdan gecmek için gidin bence sonra şirket hallediyo zaten kimliği alıyorsunuz basarılar

Adsız dedi ki...

ben neslihan bende silhsız güvenlik olmak istiyorum ama ilk okul mezunuyum sertifika alınıyormu beni bilgilendirirmisiniz bu konuda tşk

özel güvenlik dedi ki...

neslihan ilkokul mezunları silahsız özel güvenlik görevlisis olabilir.bu konuda detaylı bilgi şu linkte..http://ozelguvenlikmerkezi.blogspot.com/2011/01/ilkogretim-mezunlar-ozel-guvenlik.html

Adsız dedi ki...

adet arşiv araştırma formu bu ne Oluyor anlayamadım? yardımcı Olabılırmısınız

Uğur dedi ki...

Ben Uğur OrtaOkul mezunuyum ben silahsiz güvenlık gorevlisi olmak ıstıyorum bunun ıcın bende Eksiklerimi tamamlıyorum....Neslihan kardeşim[Sertifika(Diploma)] Kardeşim Ortaokul mezun olduqun okula gıtmen gerekıyor

Adsız dedi ki...

Bursadan Serkan ben orta 2. sınıftan terkim benim güvenlik olma şansım varmı yada bir şekilde ortaokul diploması alınıp ayarlanabiliyormu bu iş bana yardımcı olabilirmisiniz

Adsız dedi ki...

ya arkadaş yaşamı neden bukadar zora sokuyolar ona diploma buna diploma

Adsız dedi ki...

silahli özel güvenliğim ama iş bulamıyorum o yüzden o kadar sertifika almak için uğraşmayın ama ben belkı bayan olduğum için ve torpilim olmadiği içindir

Adsız dedi ki...

aslında bu tamamen para tuzğı olan bir mesele bir hesqp etsenize 400.000 kişi X 1.500 tl = 60 trilyon ek gelir bu da sadece net olarak artısı da cabası...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben 3 yıl önce güvenlik sertifikası almak için başvuru yaptım sagliık raporu istemişlerdi ben hastaneye gıdıp saglık raporunu renk körlügünden dolayı alamadım tekrar basvuru yapsam alabılırmıyım yardımcı olursanız sevinirim

VEYSEL Ç.K. dedi ki...

SELAM ALEYKUM BEN VEYSEL.SİLAHLI ÖZEL GÜVENLİK KİMLİK KARTINA SAHİBİM.B SINIFI EHLİYETİM BULUNMAKTADIR.LİSE MEZUNU VE 22 YAŞINDAYIM.HER TÜRLÜ ŞİRKET SAHİPLERİNE VE KİŞİLERE DUYURMAKTAYIM.TEL 05342348887

Yorum Gönder

Özel güvenlikçi susma..Fikrini söyle,tartış