3 Mart 2009 Salı

BURSADA BULUNAN ÖZEL GÜVENLİK ŞİRKETLERİ

ONNİSAN BURSA ÖZEL GÜVENLİK EĞİTİM MERKEZİ
Demirtaşpaşa Mah. Celal Bayar Cad. Cilasun İş Merkezi No:11 Kat:1-2 Daire:2-3
BURSA
0.224.222 23 24
AR GÜVENLİK KORUMA EĞİTİM HİZMETLERİ LTD.Tİ.
İzmir Yolu 5.Km. Beşevler Mah. Aktaş Sok. No:5 Pars İş Merkezi Nilüfer
BURSA
0.224.443 57 04
EKMOBİL ÖZEL KORUMA VE EĞİTİM HİZMETLERİ LTD.ŞTİ.
Celal Bayar Cd. Cilesun İş Merkezi No:11 Kat:1-2 Osmangazi
BURSA
0.224.222 40 11
ÖZ-GÜV ÖZEL GÜVENLİK VE ÖZEL GÜVENLİK EĞİTİMİ SAN. VE TİC.LTD.ŞTİ.
Soğukkuyu Mah. Öğretmen Sokak N:11
BURSA
0.224.249 60 33
ALİMLER ÖZEL GÜV. VE ÖZEL GÜV. EĞT. HİZ. SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
Uluyol Elif İşhanı Kat:4 No:9 Osmangazi
BURSA

İLBE ÖZEL GÜVENLİK KORUMA VE EĞİTİM HİZMETLERİ LTD.ŞTİ.
Demirtaş Mah. Celal Bayar Cad. Ata Sok. Petek Bozkaya İş Merkezi B Blok No:6/C Osmangazi
BURSA

TEMO ÖZEL KORUMA VE GÜVENLİK HİZMETLERİ LTD.ŞTİ.
Selçukhatun Mah. Kültür Sok. Örnekal İyhanı No:6/4 Osmangazi
BURSA
0.224.224 68 05
SALT ÖZEL GÜVENLİK EĞİTİM VE SİSTEMLERİ SANAYİ VE TİCARET LTD.ŞTİ.
Haşimişcan Cad. İlikler ertarman İşhanı No:7-8-11-12 Osmangazi
BURSA
0.224.223 96 15
REAL GÜVENLİK VE KORUMA HİZMETLERİ LTD.ŞTİ.
Doğanbey Mah. Doğanbey Cad. Çiftefırın Sok. Muti İş Merkezi No:2 Kat:9 Daire:71-72 Osmangazi
BURSA
0.224.221 57 56
AKO ÖZEL GÜVENLİK VE EĞİTİM HİZ. SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
Hacı İlyas Mah. Kıbrıs Şehitleri Cad. Tezcan Sokak Aslantaş İş Merkezi No:2/1 Osmangazi
BURSA
0.224.271 70 50
HÜRSANCAK ÖZEL GÜVENLİK VE KORUMA HİZMETLERİ SANAYİ VE TİCARET LTD.ŞTİ.
Kıbrıs Şehitleri Cad. Savaş Ök İş Hanı No:52 Kat:3 Daire;11 Osmangazi
BURSA
0.224.272 23 26
DERGÜL GÜVENLİK VE KORUMA HİZMETLERİ LTD.ŞTİ.
Güllük Mah. Kıbrıs Cad. No:47 Yıldırım
BURSA
0.224.366 68 00
MAR-DAN ÖZEL GÜVENLİK VE KORUMA LTD.ŞTİ.
Demirpaşa Mah. Ata Sok. Petek Bozkaya İş Merkezi D Blok Kat:1 No:107 Osmangazi
BURSA
0.224.272 77 04
ÜÇES ÖZEL GÜVENLİK KORUMA VE EĞİTİM HİZ.SAN. VE TİC.LTD.ŞTİ.
Cumhuriyet Cad. Abdal Girişi Özsan İş Hanı No:1 Kat:4 Osmangazi
BURSA
0.224.224 57 52
ÖZTEK ÖZEL GÜVENLİK HİZMETLERİ LTD.ŞTİ.
Saribey Mah. Keresteciler Arka Sokak No:2/1 M.Kemal Paşa
BURSA
0.224.613 22 68
CEYSAN ÖZEL GÜVENLİK KORUMA VE EĞİTİM HİZ.LTD.ŞTİ.
Demirtaşpaşa Mah. Ata Sok. Petek Bozkaya İş Merkezi C Blok No:6/F Osmangazi
BURSA
0.224. 256 08 33
HİLAL ÖZEL GÜVENLİK TİCARET LTD.ŞTİ.
Çekirge Mah. Mutlu Sok. Mutlu Ap. No:14 Kat:1 Daire:2 Osmangazi
BURSA
0.224.234 54 43
GÖREHAN ÖZEL GÜVENLİK KORUMA VE GÜV. EĞİTİM HİZ.LTD.ŞTİ.
Hüdavendirgar Mah. Nazlı Cad. Okan Ap. No:16 Çekirge
BURSA

VAŞA ÖZEL GÜVENLİK HİZMETLERİ LTD.ŞTİ.
Çakırhamam Meydanı Osmangazi Cad. No:5 Daire:5 Osmangazi
BURSA

ALBATROS GÜVENLİK KORUMA VE EĞİTİM SANAYİ VE TİC.LTD.ŞTİ.
Bağlarbaşı Mah. Erdal Sokak No:18 Zemin Kat Osmangazi
BURSA
0.224.249 96 16
ANKA ÖZEL GÜVENLİK SİST.KORUMA SAN. VE TİC.LTD.ŞTİ.
İhsaniye Mah. İzmir Cad. Atalay 7 Sitesi B Blok No:114 Daire:28 Nilüfer
BURSA
0.224.240 04 04
İL-AY ÖZEL GÜVENLİK VE KORUMA HİZ.TİC.LTD.ŞTİ.
Kıbrıs Şehitleri Cad. Uluyol Altınhan Kat:4 No:52/A Osmangazi
BURSA
0.224.272 25 85
ARC ÖZEL KORUMA VE GÜVENLİK HİZMETLERİ TİC.LTD.ŞTİ.
Kükürtlü Cad. No:67 Tan İş Merkezi C Blok Kat:2 No:6 Osmangazi
BURSA
0.224.234 91 91
SÜPERVİZYON ÖZEL GÜVENLİK HİZMETLERİ LTD.ŞTİ.
Haşimişcan Cad. Eski Elma Sok. Tuğcular Arıkan İş Merkezi No:52 Kat:1 Osmangazi
BURSA
0.224.223 94 02
ARC ÖZEL GÜVENLİK VE ÖZEL GÜVENLİK EĞİTİM SAN. VE TİC.LTD.ŞTİ.
Ulubatlı Hasan Bulvarı Güven Sokak Doğancı İş Hanı No:21 Kat:2-3 osmangazi
BURSA
0.224.272 15 54
A-B ÖZEL GÜVENLİK KORUMA VE EĞİTİM HİZMETLERİ LTD.ŞTİ.
Karaman Mah. Koray Sok. No:14/2 Nilüfer
BURSA
0.224.249 25 47
AGG ÖZEL GÜVENLİK HİZMETLERİ SANAYİ VE TİCARET LTD.ŞTİ.
Çırpan Mah. Darmstad Cad. Gündoğan Ap. No:38/3 Osmangazi
BURSA
0.224.250 18 33
HİSAR ÖZEL GÜVENLİK LTD.ŞTİ.
Reyhan Mah. Fevzi Çakmak Cad. Suya İşhanı No:22/5 Osmangazi
BURSA

SAROS ÖZEL GÜVENLİK HİZMETLERİ TİCARET LTD.ŞTİ.
Yahşibey Mah. Bozkurt Cad. ÇamlıbelApt. K:3 Osmangazi
BURSA
0.224.223 96 53
VALE ÖZEL GÜVENLİK HİZMETLERİ TİCARET LTD.ŞTİ.
İhsaniye mah. Kemer Cad. Ekin Sitesi D Blok No:15/A Nilüfer
BURSA
0.224.361 95 76
ALPAR ÖZEL GÜVENLİK KORUMA HİZMETLERİ LTD. ŞTİ.
Bursa Asfaltı Ömerbey Mah.Belediye İş Merkezi K:6 No:131 Mudanya
BURSA
0.224.544 89 00
KAFKAS ÖZEL GÜVENLİK VE KORUMA HİZMETLERİ LTD. ŞTİ.
Muradiye Mah. Yağhane Sok. Konak İş Merkezi No:16/36 Orhangazi
BURSA
0.224.574 03 67
ABACI ÖZEL GÜVENLİK KORUMA VE EĞİTİM HİZMETLERİ LTD.ŞTİ.
Abdullahpaşa Mah. 14. Sok. No:55 Karacabey
BURSA
0.224.676 18 33
HG ÖZEL GÜVENLİK HİZMETLERİ LTD.ŞTİ.
Kırcaali Mah. Kayalı Sok. Ortaklar İş Merkezi No:34/24 Osmangazi
BURSA
0.224.272 58 15
İZGÜN ÖZEL GÜVENLİK KORUMA VE EĞİTİM HİZMETLERİ A.Ş.
Ali Osman Sönmez Cad. No:16/1 Kat:1 Osmangazi-Demirtaş
BURSA
0.224.261 28 64
İHSAN GEZEN ÖZEL GÜVENLİK VE ÖZEL GÜVENLİK EĞT.SAN.VE TİC.LTD.ŞTİ.
Santral Garaj Mah. Gelibolu Sok. No:26/3 Osmangazi
BURSA
0.224.256 77 76

32 yorum :

bursaranger dedi ki...

2004 yılında bursa il emniyet müd.lüğünden emekli oldum.iç güvenlik sertifikam ve özel güvenlik sertifikam var.yeşil pasaport sahibiyim.önlisans mezunuyum.E sınıfı sürücü belgem var.projelerinizde güvenlik amiri olarak çalışabilirim.yaşım 47 bursa osmangazide ikamet ediyorum.

erdogan dedi ki...

2009 YILI TEMMUZ AYINDA UZMAN JANDARMA ÇAVUŞ OLARAK EMEKLİ OLDUM, SİLAHLI ÖZEL GÜVENLİK SERTİFİKAM VAR, MESLEK YÜKSEK OKULU MEZUNUYUM, YEŞİL PASAPORT SAHİBİYİM, SÜRÜCÜ BELGEM VAR, ÖZEL GÜENLİK ŞİRKETİNDE AMİR OLARAK ÇALIŞMAK İSTİYORUM
TEL 0 505 236 84 39

Pınar dedi ki...

ALIŞVERİŞ MERKEZİNDE YAKLAŞIK 5 YIL GÜVENLİK GÖREVLİSİ OLARAK ÇALIŞTIM.ÖNLİSANS MEZUNUYUM.ÖZEL GÜVENLİK SERTİFİKASI VE BİLGİSAYAR İŞLETMENLİK SERTİFİKAM VAR.ÖNLİSANS HALKLA İLİŞKİLER BÖLÜMÜ MEZUNUYUM.27 YAŞINDAYIM.ÖZEL GÜVENLİK ŞİRKETİNDE VARDİYA AMİRİ VEYA ŞEF OLARAK GÖREV YAPMAK İSTİYORUM.SAYGILAR..

ünal dedi ki...

BURSA'DA FABRİKADA 6 YIL GÜVENLİK OLARAK GÖREV YAPTIM. 28 YAŞINDAYIM.SİLAHLI GÜVENLİK BELGEM var. E SINIFI EHLİYETİM VAR.BURSA/ERİKLİ'DE İKAMET EDİYORUM ..LİSE MEZUNUYUM..

Adsız dedi ki...

2009 yılı silasız güvenlik sertifikamı aldım 1979 doğumlu yıldırım ikametgahlıyım özel güvenlik işi arıyorum
cep 0537 795 52 02

YÖNETİCİ dedi ki...

MERHABA,
TSK DEN 2007 YILINDA,KIDEMLİ ALBAY RÜTBESİ İLE EMEKLİ OLDUM.
46 YAŞINDA,FİZİKSEL VE ZİHİNSEL BAKIMDAN DİNAMİK,YARATICI,GÜVENLİK VE YÖNETİM KONUSUNDA ÜST DÜZEY YÖNETİCİLİĞE TALİBİM.
İNGİLİZCE BİLİR,B SINIF EHLİYETLİ,YÜKSEK LİSANS DÜZEYİNDE EĞİTİMLİ,İLETİŞİM YETENEKLERİNE HAİZ,ÇOK YÖNLÜ,SOSYAL,YEŞİL PASAPORT SAHİBİ,SEYAHAT ENGELİ OLMAYAN BİRİYİM.BURSA BEŞEVLER DE İKAMET ETMEKTEYİM,EVLİ VE 2 ÇOCUK BABASIYIM.
CİDDİ,KURUMSAL,KAPASİTELİ,BÜYÜMEYİ HEDEFLEYEN,GÜÇ ARAYAN FİRMALARIN ARAMASINI RİCA EDİYORUM.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar devletin bizi düşürdüğü şu duruma bakın emekli insanlar bile özel güvenlik olarak 2. bir iş yaparak geçimlerini sağlamaya çalışıyorlar ha bir de şu 1.75 boy meselesi yahu eğer özel güvenlik boy ile çözülüyorsa vay geldi özel güvenlik olarak çalışanların haline adamda yürek olsun boy devede de var yüreği olmayan insanın boyu olsa da ne kadar verimli olur bunu işe alacaklara söylüyorum yazıklar olsun ki cennet gibi bir ülkede cehennem hayatı yaşatıyorlar bizlere yazıklar olsun bu yöneticilere bende işsizim gücenlik sertifikam var ama iş yok ne yapalım ha birde boy sorunumuz var 5cm kadar benden bu kadar eksikmiş allah allah bunlara akıl fikir versin bazı insanlara bazı yerlere geldilermi popoları havalanıyor bunları bu millet sandıkta halleder bakalım o popolar bir daha havalanırmı....

hüseyin dedi ki...

7 yıldır güvenlik görevlisiyim. bursanın çeşitli yerlerinde görev yaptım. gelişen türkiye şartlarına uygun ilerici düşünen gerçek güvenlik yapan bir güvenlik firmasında çalışmak tecrübelerimle katkıda bulunmak ve kendimi işimde göstermek geliştirmek istiyorum. 35 yaşındayım silahsız güvenliğim yıldırımda ikamet ediyorum. saygılar. 533 611 82 81

Adsız dedi ki...

2010 birinci ayında silahlı kimlik kartımı aldım özel güvenlik işi arıyorum lise mezunuyum 1.76 boy 64 kilodayım B sınıf ehliyetim var acil işe ihtiyacım var 05454438228

Adsız dedi ki...

Elimde sertifikam var ama iş bulamıyorum almadan önce bir dünya iş vardı şimdi tık yok bu ne iştir anlamadım ya

şeyma dedi ki...

adım şeyma aynen bende katılıyorum boy muhabbetine çok gereksiz çok saçma bi durum..benim boyum 1 60 benimde özel güvenlik sertifikam var bende aynı şekilde iş bulamıyorum yok deneyimin varmı yok boyun kaç yok bilmem ne ayıp ya günah illa arkamızda dayımız olcak yoksa iş bulmamız çok zor

aymun dedi ki...

slm arkadaşlar ben fahri yıldırım da en bilinen adresle etbalık ta ikamet ediyorum silahsız kimlik kartım var acilen iş arıyorum ilgili arkadaşlardan yardım bekliyorum şimdidem teşekkürler işetişim numaram 05349714733

Adsız dedi ki...

özel güvenlik elemanıyım kimliğim var istanbulda güvenlik firmalarında çalıştım bursaya yeni geldim acil özel güvenlik işi arıyorum tel:0541 939 77 60

Adsız dedi ki...

27 EVLİ E SINIFI EHLİYETİM VAR BURSA İLİ İÇERİSİ GÜVENLİK İŞİ ARIYORUM. ERTUĞRULKENTTE İKAMET ETMEKTEYİM. TEL:05059230296

Adsız dedi ki...

24 yaşında 1.76 boyundayım.silahlı güvenlik serfitikam var.osmangazi/küçük balıklıda ikamet etmekteyim.iş arıyorum...5434491237

Adsız dedi ki...

tayfun kayalı 20 08 1978 edirne doğumluyum boy 1.80 iş arıyorum silahsız sertifikam var s.grajda ikamet etmekteyim 05313519108

Adsız dedi ki...

DİKKALDIRIMDA İKAMET EDİYORUM TEDAŞ TAHSİLAT OFİSİNDE 2,5 YIL ÇALIŞTIM ACİL BÜYÜKLERİMDEN İŞ TALEP EDİYORUM CEP.05415683004

Adsız dedi ki...

selçuk aksu : BURSA (GÜVENLİK ŞİRKETLERİ) ,boy un kaç misali başlayan ,başvuruya gidince takım elbise yada kıravat olacak , mezuniyete bakar ,bazıları iş haricinde giyiniş tarzına bakarlar vs....BUNLAR BUKADAR ÖENMLİ de ! MİLLET VEKİLİ OLANLAR ve ADAYLARI NEDEN İLKÖĞRETİM MEZUNU DUR ?? bu na cevep verin ...
ts.aksu@windowslive.com 05334574030 bu arada banda iş lazım silahsız ....aklıma gelmişken askerliğimi yaptık silahta :) ama mezuniyetten dolaya silahlı sertifika verilmedi bu da bir garip olay

ts.aksu dedi ki...

selçuk aksu : BURSA (GÜVENLİK ŞİRKETLERİ) ,boy un kaç misali başlayan ,başvuruya gidince takım elbise yada kıravat olacak , mezuniyete bakar ,bazıları iş haricinde giyiniş tarzına bakarlar vs....BUNLAR BUKADAR ÖENMLİ de ! MİLLET VEKİLİ OLANLAR ve ADAYLARI NEDEN İLKÖĞRETİM MEZUNU DUR ?? bu na cevep verin ...
ts.aksu@windowslive.com 05334574030 bu arada banda iş lazım silahsız ....aklıma gelmişken askerliğimi yaptık silahta :) ama mezuniyetten dolaya silahlı sertifika verilmedi bu da bir garip olay

Adsız dedi ki...

emeklipolis memuruyum iş arıyorum şöforluk-koruma güvenlik 12 yıl emniyette üst makam korumalığı ve şöforluk tecrübem var ayrıca 13 yılda emniyette iadrecilik amir vekilliği yaptım telofonum-05426191051

Adsız dedi ki...

13.10.2010 tarıhli sılahlı özel güvenlik kimlik kartım var, boy 1.80 kılo 70 lise mezunu bayım.yıldırmda oturuyorum acilen iş arıyorum ilgili arkadaşlardan yardım bekliyorum şimdidem teşekkürler iletişim numaram 0543 9264499

ercan dedi ki...

panayır mahellesinde oturuyorum en son sabiha ğökçen hava limanında çalıştım tel 05414165787

Adsız dedi ki...

arkadaşlar sertifika alıyoruz kimse ne mezunusun diye sorbuyo calışıp hakkımızla alıyoruz sona iş ilanina gidiyoruz ne mezunusun diye soruyo ilk okul diyince yok bize lise lazım ozaman vermeS inler ilk okul mezunlarına ARKADAŞ NEDEN AYRIMCILIK YAPILIYOR CALIŞTIM HAKKIMLA ALDIM SERTİFİKAYI ŞİMDİDE İŞ BULABIYORUM OKADAR PARA HARCADIM CALIŞTIM 3 SENEM KALDI İŞ BULMAK İÇİN

Selçuk GÜLER dedi ki...

İŞ ARIYORUM 26 yaşındayım 2001 yılından beri özel güvenlik olarak çalıştım silahlı özel güv. belgem, B sınıfı ehliyetim vardır, bursa /inegöl ilçesinde ikamet etmekteyim özel güvenlik şahız korumada 2 sene görev yaptım. telefonum 05358628284 daha tedaylı görüşme için lütfen arayınız.

Adsız dedi ki...

DİLEK KILIÇ :25 YAŞINDAYIM İŞLETMENLİK VE SİLAHSIZ ÖZEL GÜVENLİK KARTIM VAR 1.68 BOYUNDAYIM ÖZEL GÜVENLİK OLARAK İŞ ARIYORUM OSMANGAZİ İLÇESİNİN KOĞUK ÇINAR MAHALLESİNDE İKAMET EDİYORUM TEL:0541 283 06 82

Adsız dedi ki...

emekli askerim iş arıyorum şöforluk-koruma güvenlik, silahlı özel güvenlik kimlik kartım var bursa yıldırım mollaarapda ikamet ediyorum. Tel:05054308946

Adsız dedi ki...

merhabalar herkeze ben 2011 de silahsız özel güvenlik sertifikası aldım 1.70 boy yıldırımda ikamet ediyorum taze kan arayanların iletişim kurmalarını rica ediyorum 05373927010 HARUN EKİNCİ

Adsız dedi ki...

ozel güvenliğin sorunları bitmez arkadaşlar bunun tek çaraesi bir çatı altında toplanmak bunun caresi sendikadır sendika çatısı altında toplanmak sorunlarımıza çözum uretmektır bunun adresi özişsendikası dır sizlere yönetim telini veriyorum 3 yıldır kurulan sendikamıza sahip çıkalım05453778363arayın sorunlarınızı anlatın

Adsız dedi ki...

selam 21 seneden beri güvenlik olarak çalısmaktayım.silahsız güvenlik sertifikam vardır.bursa gürsuda ikamet etmekteyım iş arıyorum. tel :05364281980

Adsız dedi ki...

Selamün Aleyküm

Memleketim Bursa, Isvicre de dogup büyüdüm ve su an Isvicre de yasiyorum. Yasim 21, bu güne kadar senelerce boksörlük yaptim ve Isvicre özel tank gözlemci alayinda subaylik (üstegmen) yapti.
Su an Isvicre nin en iyi ekonomi üniversitesinde (St.Gallen) ekonomi okuyorum ve ek is olarak bir senedir Isvicre nin en iyi yüksek risiko güvenlik sirketinde calisiyorum (DELTA Group Security AG). Her türlü silah egitimim ve lisansim (Isvicre capinda) var. Bir SIG 550 özel piyade tüfegine ve SIG P220 tabancasina sahibim ve hobi olarak atislara gidiyorum. Ayrica su an Krav Maga ögrenmekte ve antrenörlük sinavlarina hazirlanmaktayim.

Cok iyi türkce, almanca, ingilizce ve fransizca konusur, okur ve yazarim, su an üniversitede ek olarak ispanyolca ve arapca ögrenmekteyim (toplam 6 dil).

Su an kösede "bir kac kurus" param var ve türkiyede yüksek risiko özel güvenlik sirketi kurma veya ortak olma pilanlarim var. Eger benimle is yapmayi düsünen güvenilir ve Allah korkusuna sahip bir kisi veya kisiler varsa bana bu bloga cevap postalasinlar ve ben onun ici güveli iletisim saglama amaciyl e-mail adresi kururum ve bu sayfaya postalarim.

saglicakla

Mouslim lieutenant

Adsız dedi ki...

ÖZEL GÜVENLİK GÖERVLİSİ OLARAK 2005 YILINDAN İTİBAREN FABRİKA,SİTE VE ORGANİZASYONLARDA GÖREV ALDIM YAŞIM 30 AÇIK LİSE OKUYORUM 2015 YILINA KADAR KİMLİK SÜREM VARDIR. İŞ ARIYORUM. AMA BURSADA BULUNAN ÖZEL GÜVENLİL ŞİRKETLERİNE FORM DOLDURDUM VE BAZI ŞİRKETLER ÇAĞIRDI VE ÇALIŞMA SAATLERİ NE BAKILDIĞINDA VERİLEN ÜÇRET ASGARİ ÜÇRETTİR. GÜVENLİK GÖREVLİSİNİN MAAŞI DİYER İLLERE BAKILDIĞINDA BURSADAKİ FİRMALAR AZ PARA VERMEKTEDİR.

irfan şahin dedi ki...

1999 yılından bu yana narkotik polisi olarak görev yapmaktayım. Fakülte mezunuyum. Uyuşturucu madde ile mücadele konusunda bir çok konferans ve seminerler verdim. Şu anda da Bursa'da aktif görevdeyim. Madde Kullanımı ile Mücadele eğitimi sertifikasına sahibim. Kurumunuzda ÖZEL GÜVENLİK TEMEL EĞİTİMİ PROGRAMI kapsamında Uyuşturucu madde bilgileri dersinde eğitici olarak görev almak istiyorum.

Yorum Gönder

Özel güvenlikçi susma..Fikrini söyle,tartış