6 Mart 2009 Cuma

Sakarya Elektrik Dağıtım Aş.110 Personel alımı


Basında yer alan haberlere göre Sakarya elektirik dağıtım Aş.SEDAŞ’IN Sakarya, Kocaeli, Bolu, Düzce ve Gebze İşletme Müdürlükleri'nde doğan personel açığını kapatmak üzere yeni 110 personeli işe alacağı bildirildi.Alınacak personelin Elektrik Mühendisi ve Elektrik Teknisyeni branşlarının yanı sıra idari personel alımı için de 4 yıllık yüksek okulların İktisat, İşletme, Maliye, Kamu Yönetimi, Uluslararası İlişkiler, Çalışma Ekonomisi ve eşdeğeri bölümlerden mezun olanların başvurabileceği kaydedildi. İş başvuruları internet üzerinden www.kariyer.net sitesinden gerçekleştirilecek. Personele ihtiyaç duyulan illerde işe alınacak çalışanların özellikle o yörede ikamet eden kişilerden seçilmesi konusunda hassasiyet gösterileceğini belirten SEDAŞ yetkilileri, işe alınacak personelin eğitim programına tabi tutulacağını ve şirketin müşteri memnuniyetine odaklanan hizmet anlayışını benimsemelerinin sağlanacağını vurguladılar.

1 yorum :

Adsız dedi ki...

SLMBEN ANKARADAN FATİH ANKARA ÇANKAYA TEDAŞDA ÇALIŞIYORUM ASKERDEN ÖNCE KIRIKKALE BAŞKENT DAĞITIM A.Ş DE ARIZA BAKIM ONARIM SERVİSİNDE ÇALIŞTIM ÇALIŞTIM EKAT BELGEM VAR. 2 YIL ARIZA BAKIM VE ONARIM SERVİSİNDE VARDİYA AMİRLİĞİ YAPTIM.2 YILLIK ÜNİVERSİTE ELETRİK BÖLÜMÜ MEZUNUYUM MEZUNUYUM.CEP NO : 0 542 440 28 59

Yorum Gönder

Özel güvenlikçi susma..Fikrini söyle,tartış